sobota, 25 maja 2013

Quo vadis Portmmo?

Dostałem już wypłatę, po bardzo krótkim czasie bo 2 tygodnie. Dowód wpłaty można znaleźć tutaj.
Co prawda dalej uważam, że Portmmo mogło by wprowadzić małe udogodnienia, ale generalnie serwis jest wypłacalny. Ja bym osobiście chciał, aby jednym kliknięciem myszy można było generować rachunek do wydruku, zamiast pisać maila o jego wygenerowanie. Tekst poniżej dotyczy sytuacji zanim otrzymałem zapłatę i poczytałem na forum zarabiam.com opinie o serwisie.


Dzisiaj trochę negatywny post, który przedstawi nieprzychylną opinię pod adresem pewnego programu partnerskiego wynagradzającego użytkownika w zamian za polecenie danej gry MMO/online.

Zjawisko nierzetelności wielu serwisów zarobkowych to w dniu dzisiejszym coś normalnego. Czami można spotkać się z tymczasową nie dyspozycją jakiejś firmy, oferującej wynagrodzenie dla wydawców(pojęcie ogólne dotyczące głównie partnerów w programach afiliacyjnych/partnerskich). Ale wiele spółek i poważnych biznesów;p przeciąga zapłatę, nie odpisuje na maile dotyczące zapłaty. Na rynku polskim to niemalże plaga.

Po narzekaniach na forach, tym razem chciałbym wspomnieć o serwisie Port mmo, który jeszcze kilka miesięcy temu miał dobre opinie w internecie pomimo małych niedbałości. Wysokie stawki jakie oferuje ta sieć są bardzo kuszące. Oprócz stawek, na korzyść Portmmo zapisać można jeszcze przejrzyste menu w panelu użytkownika, oraz wygodę i prostotę umieszczanych bannerów, które także są bardzo zróżnicowane co jest wskazane dla różnego rodzaju stron. Ostatnia a z zalet, to bardzo szybki kontakt z supportem. Pomagają w każdej kwestii, tłumaczą dokładnie każdą wątpliwość partnera.

Wady portmmo są jednak bardziej rażące niż zalety.
Brak przejrzystych zasad wypłacania środków w panelu, brak też wzorów i informacji o rachunkach.
W informatorze Portmmo(czyli ich dział FAQ) dowiedziałem się także że regulamin systemu jest w dolnej części strony( faktycznie widać napis regulamin ale dopiero po zalogowaniu się). Ale jak chcę wejść w stronę regulaminu to niestety pojawia mi się panel użytkownika. Szukając regulaminu nie mogłem go znaleźć(rejestrowałem się dawno temu i już zapomniałem w którym był miejscu) bo jest on w zakładce rejestracji(ale kto tam zagląda po kilku miesiącach od zarejestrowania się) - więc wada nie taka straszna, bardziej zaniedbanie estetyczne.

Czego bym sobie życzył?
Ja, Ty i chyba każdy normalny człowiek zapisujący się do programu partnerskiego chciałby magicznego przycisku "Zleć wypłatę" oraz opisania, że należy wystawić rachunek, albo rozliczyć się we własnym zakresie. No i próg wypłat mógłby być niższy, co pozwoliłoby mu szybciej zarobić, a jeśliby odgórnie widome było że taka osoba nie może zarobić, to niech chociaż się o tym przekona wcześniej i poszuka innej sieci. Ogólnie nie zaleca się w zarabiania w żadnym systemie z wysokimi progami wypłaty.


I że magiczny przycisk "zleć wypłatę zgromadzonych środków" pojawi się w widocznym miejscu. Ale chyba można o tym pomarzyć, bo jak widzę wpisy na forach, że wiele osób upomina się ponad miesiąc codziennie spamując że chcą kasę, to ja już wole chyba iść kraść na ulicę. I jeszcze numer Regon też byłby wskazany, no chyba że jestem mało obeznany z prawem - bo spółka Evil właściwie ma ten numer, ale Portmmo też jak by nie patrzeć jest jakąś tam firmą.

Więc Portmmo, wybaczcie mi moje wypociny na Wasz temat. Z przyjemnością je usunę i napiszę o Was same wspaniałe opinie, tylko dajcie jakiś rzeczowy powód, najlepiej taki za który będę mógł sobie kupić jakiś prezent na nadchodzący dzień dziecka.

Dla szukających zarobku: szukajcie patrząc na regulamin, regon, próg wypłaty(100 zł to trochę dużo na pierwszą wypłatę, a inne sieci mają 30-50 minimum) no i opinie w internecie + dowody wypłat(jak poszperam nad tymi zeskanowanymi dowodami, które niby można i nie można podrobić, to zrobię jakiś wpis bo sam jestem ciekaw). A widziałem kilka dowodów wypłat z sieci Portmmo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz