wtorek, 22 września 2015

Bieda umysłowa - ciąg dalszy

Dałem taki tytuł, bo sam czuje się jak jakiś biedak, albo mam takie zdanie o sytuacji dzięki której nie zarobiłem 3,5 pln za wystawioną aukcje. A chciałbym sprzedać link do końca tego roku. Kiedys za 3 złote sprzedałem link na 6 miesięcy w teraz strona jest jakby bogatsza, więc liczyłem że ktoś kupi linka za te marne trzy pięćdziesiąt. Ale albo nie dotarł do tej oferty - bo teraz ten dział jest za przeproszeniem nawalony licznymi wspaniałymi ofertami, spośród których przeważają masowe linki za kilka złotych, gdzie jak raz kupiłem takie coś to dostałem kupe linków z żałośnie zsynonimizowanym tekstem, który był ewidentnie wysrany z mieszarki, a liczba synonimów była tak niska, że już chyba identyczny tekst dodawany do osobnych katalogów byłby właściwie tym samym, czyli kopiowanym artykułem. I teraz sam nie wiem czy to zaszkodziło mojemu blogowi, na który mało kto wchodzi czy poprostu nic to nie zadziałało.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz