czwartek, 7 maja 2015

Jak zarabiać na programach partnerskich z grami? Cz.4

Teraz se połapałem, że obiecałem opisać kolejną metodę na pozyskiwanie rejestracji w darmowych grach mmo i przeglądarkowych, za które dostać możesz wynagrodzenie uzależnione od Twojego wkładu i szczęścia i kilku innych czynników.
Jeśli chcesz poczytać poprzednie części, to z prawej strony masz etykiety, więc zerknij na dział "programy partnerskie". Kiedyś może to posegreguje, ale mi się za bardzo nie chce tego robić.
Zatem przejdźmy do sedna.
Mówiłem już o kwejkach, kanałach Youtube ale nie wspomniałem o własnym blogu. Możesz go założyć chociażby na bloggerze, który jest wg. mnie najbardziej przyjazny dla tych, którzy chcą zarabiać. Można łatwo nań wstawić kod reklamowy, zarówno adsense oraz kody programów partnerskich, więc spokojnie można upiększyć go jakimś bannerem z linkiem rejestracyjnym.
Pytanie, jak zmusić widzów żeby wchodzili na takiego bloga. Tutaj niestety muszę Was rozczarować. Samo założenie bloga(nawet jeśli umieścisz na nim najlepsze porady albo to czego wielu poszukuje) zupełnie nic nie daje!
Twój utworzony blog jest zupełnie anonimowy. Zarówno dla wyszukiwarek jak i tym bardziej dla realnych użytkowników, mogących dać Ci dochód z polecanych gier. Dlatego po założeniu jakiejkolwiek strony, trzeba było kiedyś ją dodać do indeksu googla. teraz wystarczy zdobyc zwykły link do bloga, np. dodajac go do jakiegoś katalogu stron albo wystawiając poprostu na tablicy facebooka. Milionów wejśc z tego mieć nie będziesz, ale roboty wyszukiwarek zaczną powoli(bo jeden link to bardzo mało) go indeksować(czyli zauważać w sieci).
Ale w dalszym ciągu użytkowników nie będzie przybywało:) Ja się kiedyś bawiłem w robienie blogów o grach przeglądarkowych, na których dodawałem jakieś porady(jak przejść misja, jak zdobyć doświadczenie, itd.). Miałem z tego rzadkie odwiedziny, ale z drugiej strony - niektóre blogi postawiłem 3-4 lata temu a na te same znikome słowa kluczowe dalej wchodzą jacyś ludzie, bo konkurencja jest bardzo mała. jednak dla wielkiego dochodu trzeba naprawdę sie napocić i wykonać takich blogów setki, jeśli nie tysiące.
Wielu bawi się w pozycjonowanie bardziej obleganych fraz kluczowych, więc mając nawet kilka blogów można liczyć na pokaźne pensje przewyższające te na etatach. Ale tutaj musisz dobrze znać seo/pozycjonowanie i prześcigać konkurencje.
Można też łączyć obie metody. przykładowo, te blogi których robisz tysiące, będa służyć jako miejsce do umieszczania linków do tych stron, które są lepsze jakościowo i mają dawać większe dochody.

Temat można rozwijać, bo naprawdę nie wyczerpałem nawet kilku procent zagadnienia. oprócz wsadzania bannerów do gier, można dodac reklamy kontekstowe, albo linki za które ktoś Ci zapłaci.
Zatem powodzenia, w zbieraniu doświadczeń w seo, marketingu internetowym i tworzeniu dużej liczby stronek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz