czwartek, 18 czerwca 2015

Zarabianie na własnych produktach cz 1.

To tak zwany przeze mnie elitarny(bo wielu tego unika - tak naprawdę :p) sposób dorabiania się pieniędzy, chociaż nie wiem z jakiego względu, bo jako laik udało mi się zarobić 20 dolarów tą metodą. Wiem, że ta kwota Was śmieszy bo to psie pieniądze, ale tak naprawdę zrobiłem tylko jeden poradnik i dałem go na jeden z moich blogów(raczej mało uczęszczany) pod postacią pliku PPA(czyli najbardziej znienawidzona rzecz do pobrania przez zwykłego użytkownika). Nie chce tu promować tej metody zarabiania, bo nie o tym mowa, aczkolwiek potwierdzić mogę, że sieci PPA wypłacają pieniądze i naprawdę wierze w wielotysięczne zarobki najlepszych Earnerów, chociaż takich nigdy nie doznałem.
Jeszcze w kwestii wytłumaczenia się z rozpowszechniania takiego pliku - poradnik był mojego autorstwa, a ja nie wiedziałem gdzie mogę go wystawić aby na nim zarobić(bo nie po to siedzę przed kompem, żeby robić wszystko za darmo). Nie był to żaden FAKE, chociaż po kilku miesiącach od wystawienia poradnika dostawałem wulgarne komentarze i ludzie raczej zniechęcali się do pobrania obawiając się płatnej subskrypcji SMS - doskonale ich rozumiem, ale ja też chciałem coś zarobić i nikogo nie zmuszałem do pobierania tym bardziej że w tamtym czasie niektóre robienie ofert nie wymagało subskrypcji lecz jakiś rejestracji całkiem za darmo. Od siebie napisałem czego poradnik dotyczy i tyle. Tak więc skończyło się na około 20 dolcach. Tak się rozpisałem, że postanowiłem ten temat podzielić na części(jeszcze nie wiem ile, ale chce mieć jak najwięcej wpisów, bo jak wspominałem kilka razy liczy się wskaźnik SITE:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz