poniedziałek, 22 czerwca 2015

Zarabianie na grach mmo. Handel itemami, goldem i postaciami. Przedstawienie tematu.

Od dłuższego czasu można natknąć się na artykuły i opinie dotyczące handlu wirtualnymi przedmiotami. Właściwie spora cześć internetowych biznesów to jakby wirtualne rzeczy(linki do stron, artykuły, grafiki i wiele innych). Nie trzeba robić paczki i zatrudniać pocztę aby ją dostarczała pod wskazany adres. To mi się w tym najbardziej podoba.

Jednak chciałbym skupić się na handlu produktami, które są dostępne w grach mmo. Sam zacząłem grać w Tibie. Kiedyś śmiałem się z tej gry, ale to był raczej efekt stada owczego, czyli robiłem to bo każdy tak czynił. I tego właśnie żałuje, bo możliwe iż dzięki temu jestem biedniejszy o prawdziwe pieniądze. 
Porada NR 1 - nie powtarzaj tego co stado drwiące z innych samemu nie zgłębiając się w temat(wtedy to byli młodzi gracze, a jeśli ktoś miał więcej lat to był zupełny obciach że gra w tibie). Jeśli mi nie wierzysz to poszukaj na allegro działu z grami mmo i zobacz która gierka ma najwięcej zainteresowania. W dodatku widać ile osób kupiło golda.
Są jeszcze inne gry. WOW, WOT, Diablo, Minecraft i wiele innych. Przeglądarkowych raczej nie polecam - raz że przedmioty są tanie(1 pln) to i zainteresowanie raczej słabe.

Uprzedzam, że nie zarobiłem takimi metodami złamanego grosza dlatego Tobie pozostawiam pole do działania i nie sugerowanie się zbytnio tym co ktoś pisze w necie.

Może właśnie gry przeglądarkowe też są dochodowe, ale ja gram w tibie bo ma małe wymagania i zauważyłem że jest sporo botów usprawniających mozolne czynności.
Pytałem na stronie skupującej goldy - usfine.com, o Tibie ale nie potrzebowali złota. Być może ta gra jest popularna u nas, a w USA/UK większym wzięciem cieszy się znany World of Warcraft. Ja w niego nie gram, bo szkoda mi na abonament.

Zastanawiam się co jest lepszym pomysłem na pierwsze pieniądze w sieci. Powtarzałem, że klepanie tekstów na potrzeby seo ale chyba zmienię zdanie jeśli zacznę zarabiac w mmo.
Jako laik tych gier, chętnie wysłucham opinie znających się graczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz