niedziela, 5 lipca 2015

Zarabianie na goldach i itemach - moje postępy 1

W tej serii będę opisywał mniej więcej jak mi idą postępy w dziedzinie, która uważać zacząłem za taką która przynosić będzie okazałe dochody. Oczywiście nie mówię na serio bo manualne farmienie w grach mmo jest zupełnie nieopłacalne. Jednak widuje na allegro Polskie firmy, które mają się całkiem nieźle. Poszukałem trochę serwisów skupujących hurtowo goldy. Spodobała mi się taka o nazwie goldicq, na której proponowali mi 5 dolarów za 100cc w tibi, czyli grze, w której stawiam swoje milowe kroki.
Niestety kiepski internet i psujący się sprzęt nie pozwala mi aż nadto skupiać się na boceniu, dlatego próbuje ręcznie dojść do przyzwoitego poziomu swoją postacią. Bez mentora byłoby mi ciężej. Ale jakoś mi to idzie chociaż dzisiaj straciłem 10k expa co mnie bardzo zdenerwowało, bo to był wynik mojej głupoty.
Czytałem na jakimś forum, że przydałoby się dobic do 200 poziomu, a ja mam dopiero 20sty. To mi nie wróży niczego dobrego, ale będe próbował żeby chociaż sprawdzić na własnej skórze czy ta metoda zarobku jest taka okazała jak mi się teraz wydaje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz